29. srpna

29.08.2017

Páni! Tak i přes to, že jsem se včera přežrala šla dneska váha dolů a to na krásných 50,8kg! Fakt doufám, že už to brzo padne pod těch 50, to už jsem neměla pěknou řadu let.. 

1. den Score diety

Snídaně: Nic (0kcal)

Oběd: Restované kuře, rýže (352kcal)
Večeře: Kobliha s marmeládou (189kcal)
Ostatní: Nic (0kcal)

Kalorie celkem: 540

Pohyb: Pomalejší chůze; 2 hodiny (-61kcal)

Pití: Voda, jeden zelený čaj

Dneska jsem byla venku s kamarádem, tak jsme se na oběd zastavili v Pandě, jinak mám ze sebe radost, protože jsem kromě toho nic nejedla a ještě k tomu aspoň chodila, aniž bych vzbudila podezření. Takže za mě povedený den. Co vy? 

© 2017 Antonín Jelen. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky