Jít ven s přáteli a nejíst?

28.08.2017

Aneb 18 vět, které říct, když nechcete jíst

  • Nemám hlad
  • Tohle jídlo mi nechutná
  • Měl/a jsem obří snídani a furt jsem celkem plná/ý
  • Mám na to alergii
  • Už jsem jedl/a
  • Budu mít dneska výbornou večeři a chci sníst co nejvíc! 
  • Bolí mě zuby
  • Najím se za chvíli
  • (Pokud máte rovnátka) Právě mi je utáhli a teď všechno bolí
  • Jsem pořád plná/ý z oběda
  • Nechutná mi to, pokud to nemá ____ v sobě (nějaký dresing, příloha nebo něco, co zde nepodávají)
  • Kvůli mé víře dneska nic nejím (pouze, pokud jste věřící, ať to není nápadné)
  • Dnes protestuji proti vraždění ____, tak nejím (nějaké zvíře)
  • Před chvíli jsem byla venku a jedla s ____ (nějaký váš kamarád)
  • Potřebuju dodělat úkol
  • Potřebuju se tohle naučit
  • Jdu za chvíli běhat/plavat. Nechci se pak pozvracet
  • Nic z toho se mi nelíbí
© 2017 Antonín Jelen. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky